Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Goed begin van de vakantie.

Het is zover, eindelijk na al mn examens en een jaartje hard werken, heb ik vakantie! :D:D:D
En ik heb al aantal leuke dingen bedacht en gepland, alleen nog een keertje definitieve datum uitzoeken.

- Met Suzanne afspreken
- Met me mama naar de primark in Zaandam, het schijnt dat ze daar 5 verdiepingen hebben!
- Kamperen met vrienden
- Naar mn vriend!
- Walibi.
- Werken.

Het is helaas nog niet zeker of we dit jaar op vakantie gaan, we wilde naar Corfu, maar omdat mn moeder dat gezeur daar in Griekenland niet zit zitten gaan we misschien niet. Dan baal ik echt. haha.



Verder heb ik vandaag van 8:00 tot 15:00 gewerkt op de hockeyclub en weer flink weer wat centjes erbij gehaald.

Liefs, Esmée

2 opmerkingen:

  1. Leukleuk! Je moet ook nog wel tijd vrijmaken voor leuke dingen doen met moi hoor :(
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen