Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

vakantie planning!

poe-poe. wat slecht van mezelf. Ik had me voorgenomen om meer te gaan posten maar die afspraak ben ik niet gekomen. oops. Achja, hier in ieder geval weer een post!

Ik heb eigenlijk al een maandje vakantie maar nu begint de vakantie echt, want nu hebben mijn vrienden ook allemaal vakantie! :) Mn planning voor de vakantie staat al aardig vol, hierbij laat ik jullie weten wat ik allemaal ga doen;

4 tot 6 juli: Richting Suzanne met de trein, dan gaan we gezellig samen naar de Rijnweek.
7 juli: werken en examenfeestje.
8 juli: een feestje voor familie omdat ik ben geslaagd. én omdat ik bijna 16 word. 
12&13 juli.: met Camille logeren en naar de Primark, in Zaandam, (hier komt een shoplogje over!)
27 juli t/m 10 aug: op vakantie naar Griekenland!
10 tot 12 aug: kamperen met vriendjes.

En natuurlijk ga ik nog veel meer dingen doen, maar die heb ik nog niet echt gepland zeg maar. zoals:
- dagje Walibi.
- shoppen met mn moeder en jaimy.
- mn kamer schilderen.
- leuke dingen doen met Robbin.

Hebben jullie je vakantie al helemaal volgepland?

Liefs.
Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten