Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Op vakantie naar Griekenland!

Ik ga this summer op vakantie naar Griekenland!
Samen met Kirsten!

We hebben er super veel zin in!
We gaan pas op 22 juli, dus ik moet nog 2 weekjes wachten:(

We gaan naar Analipsis op Kreta, 
(voor sommige makkelijker 6 km van Chersonissos)

We vertrekken om kwart voor 6 met het vliegtuig (in de ochtend)
dus we moeten lekker vroeg op!
We hebben nu al afgesproken dat we even een starbucks gaan halen 
als het kan!

We blijven daar 2 weken, en ik zal dan ook proberen te blijven
posten want er is WIFI.

En natuurlijk niet te vergeten ^^. Ik ben de 28e jarig!
Ik ben helaas niet bij mijn ouders maar dat vind ik niet erg!
Ik bel ze wel!:)

Waar gaan jullie heen op vakantie? Of blijf je lekker thuis?


Liefs, Esmee




1 opmerking:

  1. Wow, Griekenland! Dat klinkt erg leuk :p
    Ik ga wel op kamp en eens naar de Ardennen, maar voor de rest blijf ik gewoon thuis.
    En bedankt voor je reactie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen