Pagina's

donderdag 7 juli 2011

tassenn♥

Ik houd zelf heel erg veel van tassen,
(en ook van schoenen, komt later wel een post over)
dus ik laat  jullie even n paar tassen zien die ik erg leuk vindd.. 


ik had gezegd, dat ik er nog een paar tassen bij zou plaatsen,
en dat heb ik gedaan! 


dus klik op read more, en bekijk ze





Ik vind de tassen met n retro style, echt leuk.
Zoals deze!


Deze tas vind ik erg leuk omdat je m veel 
kan combineren:) en omdat hij lekker groot is.


zo'n tas vind ik wl wat hebben, maar of ik hem zou dragen?



Deze vintage ruzakken vind ik ook leuk, 

voor al die ene met het bloemetjes print!
(2e rij, 2e tas)

Welke tassen vinden jullie het leukst?
laat het me weten in n reactie!:)


Liefs, Esmee♥

6 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van tasjes, alleen heb ik ze nooit bij me haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweeede!! En dat uberschattige rugzakje!!!

    vet schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zijn leuk!

    Veel plezier in Griekenland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeeeh echt hele leuke tasjes! Precies dezelfde smaak als mij! Lekker vintage!

    btw, bedankt voor jouw reactie!
    je hebt een leuke blog!

    http://peachfashionblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen